Två bilder som beskriver den senaste veckan

Inte trodde jag att man skulle behöva gå en Access-kurs för att stressa ner :) Känns som att jag har levt i en bubbla de senaste dagarna då jag varit på kursen. Kommer kännas lite knasigt att gå till jobbet imorn när man har varit så fokuserad på en sak. Har ett X antal mail att beta av och så är det bara halvdag, sen är det konferens, bådar gott. MEN vilken underbar kurs! Vi var bara två deltagare, jag och en supertrevlig smålandskille samt vår allvetande lärare. Förstår inte hur jag kunnat leva utan Access tills nu, här ska det byggas databaser, har så mycket idéer att jag inte vet i vilken ände jag ska börja. Och jag som bara skulle använda det till att matcha filer... Sammanfattningsvis har det varit tre fantastiska dagar med nya bekantskaper och nya erfarenheter!

Helgen spenderades med en inledande middag på Lisa på torget med älskling i fredags och sedan en långpromenad och shoppingtur i lördags innan hjärtat åkte. Tillbringade lördagskvällen hos Challe och söndagen med att gå upp 7 (!!!) för att tvätta, sedan kuta till Globen för att stå i en timme och köa för att köpa cupbiljetter med Josse, några timmar hos pappa och sedan middag med familjen hos mamma. Och jag som skulle plugga...

Har försökt ta upp träningen med och gått på två Aerobics-pass, vilket dock har resulterat i att jag gått därifrån fly förbannad för att jag inte har nån jäkla koordination och mer snubblar över mig själv än lyckas ta rätt steg. Och igår bjöd jag Emma på middag, magen har blivit så stor, kan inte fatta att det snart är dags!!!

Resten av veckan bjuder som sagt på konferens, stor firmafest med tema after-ski, cup-finalen i fotboll och PLUGG. Och jag konstaterade idag att halva november snart har gått, HUR HÄNDE DET? Tiden bara springer ifrån mig! Tur att man har hela 1 och en halv dag på sig att jobba in en veckas arbete...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0