UNDERBART!

Åh jag trodde aldrig att den här månaden, eller veckan för den delen, skulle ta slut! Men nu är statistiktentan (efter mycket om och men) klarad och hemtentan inlämnad! Wihoo för mig, nu väntar två dagars ledigt, från skolan alltså, innan nästa kurs börjar. Typ semester ju. Ska passa på att göra sådant tiden inte har räckt till annars, som att städa, diska och tvätta.

Helgen har varit superhärlig! Tillbringade lördagen med mamsen och Josse och spenderade några timmar på stan shoppandes (var är min karaktär???) innan vi gick hem och badade bastu och lekte hemmaspa. Dagen idag har bestått av hemtentaskrivande och en mysig fika hos Theresa och Rasmus. Krävs typ två minuter hemma hos er för att inse att jag vill vara SAMBO!!!

Nu tänkte jag lägga mig i soffan och göra absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0