Drunknar i böcker

Idag har jag varit duktig och lånad 8 (!) böcker på Biblioteket inför C-uppsatsen. När jag kom hem öppnade jag första boken, såg hur miniliten texten var (och hur otroligt tjock boken var) och la ner det projektet tills vidare. Skönt att motivationen höll i sig en stund i alla fall. Har även lyckats med projektet att anmäla mig till alla kurser jag ska läsa nu sista (jippi) terminen, C-uppsatsen, B2B - Sales, accounting and management och Leadership och Management. Ska bli intressant att se hur man kommer ha tid att jobba med. Och mitt nyårslöfte som var att träffa mina vänner mer...

Nä nu är det past my bedtime, tycker det är roligt att komma till insikten vid min ålder att man är en kvällstrött människa, gör livet så mycket mer spännande.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Just det, dina vänner! Glöm inte bort oss... ;) Puss

2011-01-22 @ 21:06:34
URL: http://iamelsewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0