Lägenhetsletande!

Lite hastigt och lustigt har jag börjat leta lägenhet att köpa och bokat möte med banken. Nervös innan jag vet hur det går! Började smygtitta lite idag med Theresa och fick ett litet hum om den storlek jag är ute efter och bra och mindre bra saker. Nästa vecka har jag bokat in hela 5 lägenheter i Årsta, hoppas mamma är snäll och orkar med alla :D Lika bra att beta av alla när de i alla fall ligga nära varandra och om ingen av dem är bra ska jag börja kika mer runt omkring. Men är så inställd på Årsta att jag har svårt att vara riktigt objektiv... :)

Supertrött efter en härlig men kylig prommis med Theresa och tänkte hoppa i säng tidigt ikväll så att jag kan börja veckan pigg. I veckan väntar födelsedagsfirande av mamsen, visningar, träning, plugg och en himla massa jobb. Äntligen februari!

Kommentarer
Postat av: Stora L

Va roligt! Hoppas du hittar en bra lägenhet i mysiga Årsta!

2011-02-05 @ 11:38:40
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0