Ljuvliga helg

Helg måste vara bland det bästa som finns! Igår var min familj (mamma + syskon) hos mig och åt middag för första gången, supermysigt! Och idag avstod jag sovmorgonen för att istället gå och gympa med Josse klockan 9, härligt att se solen gå upp för en gångs skull. Efteråt fann vi ett superhärligt konditori på Hornsgatan som serverade monsterfrukost för 40 spänn, det gillades. Sen var tanken att jag skulle gå direkt hem, inte in i någon butik eller så. Det gick jättebra, inte, och jag kom ut med ett par perfekta skor för sommaren, nu måste jag överväga med mig själv om de ska behållas, jag har ju faktiskt köpstopp.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Haha, köpstopp! Det gick ju alldeles utmärkt! Klart du ska behålla dom ;) Puss

2011-01-22 @ 21:03:44
URL: http://iamelsewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0