London, here we come!

Sist jag var i London var när jag gick andra året på gymnasiet och det var en EVIGHET sedan. Då var huvudsyftet öl och fotboll, denna gång blir det shopping, god mat och turistande. Denna resa blir en examenspresent efter en kommande hektisk vår och passande nog infaller en långhelg i början på juni. Så den 2-6 juni hänger syrran och jag i London, mamma skulle ha följt med om hon inte skulle till Boston då.
Boende är ju snordyrt i London och med tanke på mitt lägenhetssparande är inte kassan alltför stor så vi har bokat ett dubbelrum med eget badrum på ett hostel bredvid Hyde Park. Vi bodde på ett hostel i samma kedja när vi var i Berlin och det var helt okej för det vi betalade så vi hoppas samma gäller för London.

Hoppas detta mål gör att våren kommer att kännas lite enklare att ta sig igenom :)
Har vi tur väntar New York även i september...


Bild lånad från www.ulfaipel.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0