Nytt år, nya möjligheter...

... men varför inte börja med en släng av influensa, vore ju synd att börja på nåt annat sätt än jag gjorde förra året. Blev väckt halv åtta imorse av mamma som ringde och kollade om jag hade strömavbrott (vilket jag inte hade) och om jag visste varför hon hade det. Efter att ha somnat om ringde chefen och då gav jag upp. Har gett mig själv liggsår i soffan istället och kör filmmaraton på datorn men tröttnar stup i kvarten. Tänkte vissa lite bilder på vad jag fyndat hos mamma i och med deras flytt:

Favoritbordet som jag fått till låns


Två fina oljelampor som ska upp på väggen


Julklapp till mig själv: fina handdukar från Vide


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0